WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, March 17 | 11:06 PM |
Assalamualaikum.... penat bel0m hilang lagi ni, hari ni sekolah kita0rang ada buat lawatan ke uitm machang
dengar ceramah nak jawab soalan muet yang tinggal tw0 weeks more! h0ho... 0__o
dengan harapan dapat jawab muet test dengan jayanya.... hehe!
pape p0n j0m kita layan pic2 yang sempat aku snap hari ni...

muka excited bagi mereka yang first time sampai..
aku da banyak kali dah...hehe
sesudah sampai, kitaorang disajikan dengan makanan yang best2..
such as  mee goreng, kuih seri muka, kuih lapis, ker0pok,
n air teh suam.. that was like yummy!!


ni pulak makanan yang aku ambik tuk dikongsi dengan 
dua orang pompuan iaitu dayah dan aziah.. dorang bukan kembar ek.. hehe *tangan saper la pulak nih!

inilah p0mpuan2 tuu.. hehe, sorry girls.. =)

dengear cerammah motivasi0n yeeng slumber funny dari fr0m en.rizal *baca cam mat saleh ok 
*cam mana nak tulis style encik ni cakap aku pon tak tahu sebab slange dia
hebakkk! 


digantikan dengan puan ni tapi dah ada student yang
zzzzzzzzzz!
sebab: tak faham ape yang puan ni cakap.. hehe
tapi aku tak tidow tahu!

lepas tu kita0rang solat zoh0r then tukar pakaian dannnn
menuju ke destinasi yang dekat jer dengan uitm ni iaituuu.......
air terjun jeram linang! yuhuuu....!! 

tadaaa! bertukar... dari uniform ke pakaian biasa
dengan harapan nak main air terjun sambal sambil me'rilis'kan 
tensi0n.. ceh...
beruk perut p0n lapar sudah.. s0, kita0rang p0n 
membeli belah la makanan yang ada kat situuu...
rasa? erm, tak payah citer.. darurat... hehehe

tak sampai lima boleyh minit... cak...! huhu

nak aku terangkan ke aktiviti yang seterusnya ni.....?
posing time...!!!
cehh.. macam la glam sangat setakat pose
dalam hutan tuu... ha3

senyum.. tak perlu kata apa-apa... kata NAJWA

girls with their feed.. hehe

girl with her ''kekoyaan'' he3!

kesian betul aku teng0k budak2 ni,
pastu aku p0n panggil dorang yang dok cari makanan kat tepi pok0k2 tu,
pastu aku p0n bagi duit suh dorang pegi beli maggi goreng..
kesian kan... teng0k tu dengan lahapnya dorang makan ish3!



peace no war!
                                       

hehehehe...

waniey..! ape teng0k-teng0k hah....


geram nak naek menda tu tapi malu kat adek2..
hehehe..

ni p0n.. tapiii... ADE HAKU KESAH!
pastu cepat aku bangun kot2 la tinggal besi je zirafah tu.. hehe..

aku n dayah pinky.. hehe saje tambah..
nak balik p0n sempat lagi...
start fr0m your left is HABI, WANIEY,WAHAB,aku dan RASHID

kawam-kawam sayer...  tapi mana sayer..?
0o luper sayer cameraW0man.. hehe!


waniey dan sayer!

pinjam kereta ch0mel yer bang.... hehe

haaa, hari ni aku minum air macam ni tw0 cups 0k!
tambah lagi ngn mineral water and teh suam...
arggh! tak tahan nak terkucil....

setelah kepenatan, ini diaaaa...
hudus sungguh budak ni tidor.. ish3!


p/s: sedey tak sempat jumpa kazen kat uitm sebab dia ada kelas,
bila dia free aku pulak busy... ad0oii...
tapi ni the most best trip with my friends...!
harap2 ada lagi lawatan macam ni... huhuhu... BEST!!










PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕