WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Sunday, March 20 | 9:21 PM |
salam.. entry  ni pasal citer yang dah basi tapi ammat membanggakan aku...
                                 KELANTAN 3:0 FELDA UNITED
wallahhh...! hebatnyer diorang ni.. i'm proud of them =) kelantan menang lagii dengan agregat 5:2 haaa.. hebat tak...?
takk...? ade aku kisah.. Mestilah aku bangga kan negeri yang amat aku chintai ini menang dalam pertandingan kan.. i think if your troops wont the game of course you will proud of them t0o right..... macam tu jugaklah dengan aku...
s0, tak yah lah gaduh2... buat busuk nama pasukan and players tu sendiri jer.. kalau korang tak setuju dengan  apa yang aku cakap pon aku tak kisah sebab aku cuma cakap ape yang aku rasa jer... every human to make thier mistakes..

tapi ade something that makes me not quite happy with my lovely kelantan ni... =(
ia terlalu sensitif...
biarlah, bukan ade hubungan dengan aku pon...
buah cempedak di luor pagar,
amik galah tulun jolokkan,
saya cuma beri pandangan,
kalau salah tolong betoikan.

perlu ke aku buat entry ni..? opps, ter'post' sudahhh.. he3!

terima kasih sudi baca.
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕