WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, March 15 | 11:01 PM |
assalamualaikum... ape khabar..? actually ni entry ke dua sebab entry tadi hilang entah ke mana..
aku pon heran lah! hurm biarkan.. biarkan si luncai tu dengan labu-labunya...
haa.. ni ada citer yang buat haku terkezut ni, tadi tecer inform kitaorang yang test muet strart
awal sikit.. SIKIT? memang sikit la sebab tinggal lagi two weeks okey! tw0 weeks untuk speaking test.
mamp0s haku!

lagi, tadi baru jer dapat markah PA2, tension giler wei aku ... markah cam babun! babun pon tak seter0k markah aku... grrr! geramnya... sape suh aku bodoh maen2 kan... padan muke!
dun worry, ni baru jer ujian belom betul2 exam lagi kan...
*entry tak jadi tadi siap nak nagis lagi tym taip, tp yang ni dah ok sikit dah!
kalau exam betul2 nak keluar air mata darah haku nangis ngn mark macam tu...

ok dah! saya out duluuu... =)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕