WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Friday, March 11 | 12:15 AM |
assalamualaikum.. ape khabar semua, sihat takk..? tengah buat ape tuu..? skodeng errk.. hehe, dah makan ke belom nih? kalau belom pegi makan skarang! waaa banyak songeh lah pulekk.. lama betul lah tak tulis entry.. malam ni tatau nape rasa nak menulis pulak... excited nak bercuti la kot... cuti skolah dah mula ni so ape perancangan korang..?

korang jugak la yang best.. aku still ada kelas, tapi kira 0k la sebab ada la sikit masa untuk kitaorang relax.. hurm.. jangan wat spoil mood! besenyer time cuti aku akan balik ke kampung.. best tau balik kampung, boleh jumpa ngan nenek aku a.k.a mok. i lov u MOK! mok aku tinggal kat kg.parit air,ye la.. sebab depan umah ada parit air sbb tu dia bg name yang tak berapa nak glam tuh. r u clear? aku suke taw g umah mok sebab kalau aku pegi sana, terus jer perut aku lapor.. aku tatau la ape yang mok letak dalam masakan dia sampai aku cukeee sangat masakan mok.. biarpon kadang2 tu aku tak taw ape name msakan tu.. pelix teramat! lucu pon ad0o...
*kekadang tu biskut kering pon aku ranggos/telan!
-sebenarnyer tiap2 hari/minggu aku pegi umh mok sebab dekat jer... hahaha! tapi nak jugak rasa cam balik kg yang ja0h2 tuu.. sengal!

selain itu, apabila tibanya musim cuti mesti ramai yang hantar kad ucapan jemputan betul tak2..? salah satu aktiviti dalam musim cuti ialah plepak plepak plepung plepak plepung! iaitu.... majlis kawen mawen atau my m0m suke sebut makan gulai... adess, my m0m suka taw garu tempat tak gatal kalau tiba tym camni.. mana tak nyer.. dalam shari tu 2,3 tempat buat majlis.. botak2...

haa, hari khamis ni skolah aku ada buat lawatan pergi ke uitm machang.. ada ceramah tentang skill nak jawab soklan MUET. rasanyer ramai yang dah balik kann.. hurmm.. kalau nak taw best ke tak kena tunggu laa.. adesss ngantuk sudaa.. sebelum saliva ku menjadi basi atas lappy baek aku cow chauw dulu..! camat malam.
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕