WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Wednesday, February 16 | 8:42 PM |
assalamualaikum semua....! hah.. akhirnya dapat jugak tulis entry ni setelah menunggu hampir berminit-minit sebab benda alah ni lembap semacam jer... nak je aku cakap kat broadband ni '' bapak aku dah bayar kau lah! tolong berkhidmat dengan laju sikit boleh tak...!'' yer melalut sedikit hehe... 
aku tension.. tension sesangat ni... dua bijik acne besar gedabak tumbuh atas dahi aku.. adooii.. memang aku tak suka tau dia datang.. tetamu tak diundang betul.. hehe.. hari ni aku busy, eh bukan busy jer tapi busy gegiler sebab kena siapkan nota sejarah islam... akhirnya siap sudaa.. aku bangga! yes.. hehe.. then koll intan to tell her that i'm finish.. dalam pukul lima petang tadi dia datang umah sebab nak ambik my note.. kenapa note aku yang dia nak pinjam n kenapa bukan note orang laen..? sebab?? sebab note aku very da ringkas.. wakakaka... memang menjadi pilihan ibu-ibu mengandung sebab maen copycat je note aku tuh..! suka aty kaorang lah.. yang penting benda tu ko bawak pepagi buta lagi esok owh, jangan sampai tertinggal la pulak.. kalau tertinggal nanges mak...! you dengar tak intan...!? hehe.. last week ada buat pemilihan MPP tuk student f6 kat skolah aku, ye la tak kan aku nak citer pasal skolah nenek aku pulak an.. aku telah pon mengundi student bernama MOHD RASHID MAT YUSUF sebagai calon yang aku rasa agak layak untuk memegang jawatan MPP walaopon aku tahu yang undi itu rahsia.. aku bagitao korang jer.. hehe.. he's my classmate and my NSmate also haha.. tak ku sangka and amat tak ku duga nama ku juga terselit sama...  huh, sape punyer kerja ni..? now aku dah tahu sape orang tu.. dorang ialah my friend as well.. huhu.. korang nak undi aku nape tak bagitau, lau tak boleh aku siapkan banner basau punyer tulis kat situ ''undi ain..! undi kawe, demo sene..'' haha.. ape punyer kata2 tu..? memang tak boleh blahh.. ye la kempen kan.. hahaha demand! kalo menang aku belanja korang makan kat HORIZON okeyh..! ceh, berani mati tuu.. tak per sebab aku tau tak akan menang punyer... hahaha! esok hari khamis kann.. erm esok aku duty.. busy sikit ni.. nak buat karangan bm pulak.. tapi rasa dah lepas tension bila boleh melalut jap. stakat ini je lah dulu entry melalut  saya buat hari ini, kalau ada salah dan silap mohon dimaafkan kerana saya hanyalah insan biasa yang tak lari dari membuat kesalahan... aik.. nape tetiba jer emo ni..? haha..! no lah! i'm da happy go lucky one.. hehe, sooo... bubyeee kengkawan see you next time okeyh! 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕