WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, February 24 | 2:01 PM |
SALAM semua... ape khabar..? aku baru je balik dari skolah ni sebab hari ni ada
buat sambutan maulidur rasul kat sekolah...
best sangat.. kitaorang kena berarak pusing bandar rantau panjang 
sambil berselawat pastu pegi skolah balik.. kitaorang start dalam pukul 8.30 cam tu laa.

sebelum pape hah... posing time! hehe
aku with dayah =)

act, pic ni aku nk tengk samada tudung aku ni btul x.. haha tu yang mcm xde prsaan jer..

ain n nazirah =p
nazirah n piqah cepet.. kikiki

student 6a1

student 6a4, santek kannn..

orang laen ok jer jalan tapi aku...
 0oh tidak...!

habis melecur kaki aku.. auuw sakit, dah la kiri kanan pulak tu..
selipar punya pasal lah ni..( marahkan selipar pulak.. sape suh aku pakai slpar tu..?)

tak de motif!

hari ni best campur sakit... adoii... k lah, sekiannnn




PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕