WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Friday, January 7 | 11:53 PM |
yeeayy banjir lagi...! hehe..
entry aku penuh ngan citer banjir jer...
haha.. tak kesah la.. blog bapak aku, aku punyer pasal la... 
huahaha*gelak sewel...*
best giler maen bnjir tadi... terketar-ketar macam
orang da kena penyakit parkinson da sowang2...
yang best nye <best lagi.. xde ke benda yang x best..?>
bapak sedara aku cammane taw terbukak 
aty nak sembelih ayam kampung dier
dah la tym banjir plak tu.. da kne seru banjir la tu
kot.... so makan lah kitaorng yang lapor ni dengan lahap 
berhemah nya... <kau ingat ni jalan raya ke nak hemah2>
tapi memang lawak ah... orang len makan ubi kayu rebus je tym2 bnjir ni...
kitaorang.... nah! gulai ayam... wah3... suke je dapat 
makan ayam kampung... huahaha...
ye la.. kat umah aku madam.has da tak bagi makan ayam ag da...
ayam skarang da kena cucuk2...
dia cucuk tang sini, dia cucuk tang sini....
ayam skarang pon da taw botox2 ape seme ni taw....
sbb tu la dia kecualikan kitaorng makan ayam...
fevret aku tu woi.... sedey... sob sob x dapat makan ayam da...;-(
tapi aku makan gak... kadang2 la...
weh, aku lupe lak... sihat ke tak eh si dia ni... lame da aku x cetim2 
ngn dia...<macam la slalu cetim.. ces..!>
dapat dengar suara jer n tengk pic jer...
bila dia nak mai ambek aku ni.... alahh cepat la.. i nk pegi tmpat u ni...
oh my......
ishh.... apesal plak muka kau yang kuar.....? x nak x nak x nak.....!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

haaa... ni baru betul...
thumbs up siket... toing...!
aku suke3...!
adik2 jangan jeles taw... ni akakk punyer.... =)
siap sain kntrak dah ni taw.... huhahaha..!
                                                                                                                                         MiSS S.WORLD

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕