WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Wednesday, January 26 | 7:21 PM |
salam eberywan.... how r you? nak story morry sikit ni.. hari ni hari rabu kann..  hah.. hari ni sebenarnya adalah hari perjumpaan ibu2 dan bapak2 pelajar form 6 smkrp... hmmm... program berjalan macam biasa...
ada ceramah2, ada program mentor protege, ada sesi memalukan n ada sesi denda2.. waaa! best nyer... aku suke sangat2.. suke! beeetul....  alahaii....

Actually program start pukul 9.. tapi aku suruh my mom pergi awal sikit.. pukul 8.30..hehe..lepas dah daftar ape semua, parents dijemput masuk dalam dewan laa...tak kan nak suh dok kehulu kehilir kat luar pulak kan... so, we all masuk laa, start ngn benda yang paling aku alah ceramah! dah sesi ceramah2 ni mesti la agak boring kan... my mom... ha, wait.. We start with cikgu zaim first.. ada la dalam setengah jam kot.. ok lagi... pastu cikgu zahari.. ok lagi... sampai turn sir aziz.. nah! dari jauhh jee aku tengok my mom dah lentok.... hahahaha! memang tak boleh blahh tak boleh bawak masuk majlis laa my mom ni.... lawak2... tp nasib baek lepas tu dia xde komplen2 pasal result... hehe

tapi ada yang tak best nyer and terasa amat panas sekaliiiii's (makne nya bukan sekali la tu) bila kelas kitaorang kena sebut kat pengetua.. nak taw pasal ape. hmmm... cam gini... ni kapel2 punyer hal la ni... habis busuk nma kelas haku...! damn u oll.. dua orang budak kls A kapel ngn budak kelas C n D kantoi pulak ngn penyutua pengetua kat dalam kelas kitaorang tengah berdating la kottt... tapi citer ni blaku taon lepas punye.. yang tak puas nyer si pengetua ni ckp kelas kitaorang, depan parents pulak tuu waaa... tension2..

lepas tu kena lagi! si dogol dua ekor ni aku akui la dorang ni x jujur sbb maen tanda je walaopon parents student tu tak datang... budak kelas aku la tu..... haiihhh.. denda nya.... haaaa.... kena susun balik kerusi2 yang disengaja atau tidak diselerakkan tu aku tidak pasti lah....( geng,geng,geng) tanda protes.. hehehe pastu kena bersihkan dewan tu sampai bersih3! huh... aku dah panas.. panas sesangat... nak je aku cekik sampai terbersin budak2 tu... huh! ade bran? Tapi kitaorang aku ikhlas buat tu yer( dapat pahala kann...) jangan ingat aku memberontak pulak.. xdee makne nyer... tapi classmate haku tak taw la... hahaha.. hanya dorang yang tahuu..



moral of da story: jangan libatkan orang lain kalau kita yang wat salah n kena jujur la dalam ape tugas yang kita laksanakan... (ingatkan diri sendiri jugakk)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕