WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Monday, January 17 | 3:37 PM |
salam.. masuk hari ke2 terpaksa balik ngan bas.. penat3...  terpaksa la gilir-gilir
balik ngan bas.. dis week my turn la pulak kena balik ngan bas... 
my second n third sis balik ngan kuda no9..
semalam sampai umah kul 4.. bas lewat... nak nangis...! argggh..!
hari ni rasa cam penat jer... cam nak demam... 
cepat2 aku turun tadi ingat nak suh sis hantar g bus stand...
tapi... huuumm... terlambat... da kena tinggal... sedey betul.....
 so terpaksa lah walking trip to bus stand with my classmate mimi..
sabau la peah...! ngantuk + penat = choww..!
kami lah geng geng geng bas skolah....!! lalala...
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕