WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Friday, December 31 | 1:15 AM |
 aku suke aku suke....!! yes ahad cuti... yeayy! hehehe over lak... taw tak nape cuti...? mesti la taw kan.... malaysia menang piala AFF SUZUKI tuuu...ok,ok.. memandangkan aku ni  tinggal di sebelah pantai timur, so biasa la kalau bulan nov,dis ni.. memang x yah citer ar.. semua dah taw la kan... ni la time kitaorang nak rasa cam g obersee... sejuk....! ari ni hujan non-stop lagi bak kata omputeh adoii... air SUNGAI GOLOK pon dah fenus so tunggu masa nak melimpah je lagi...(risau ni wei..) berpesta air lagi la penduduk2 sekalian... sekolah pon tak lame ag nak bukak... ye la.. sekolah kitaorang ni dekat je dengan sungai.. dibuatnye banjir, skola mesti tutup la kan kan kan murid2... abis hilang mood skola aku dibawa dek air banjir...
      ''bunyik cam best student jer..wakakaka''
tapi tidak mengapa lah..! nak tau tak kenapa...? haaa... INILAH MASANYA UNTUK AKU.....! siapkan homework2 aku yang blom siap tu.... =) *pemalas punya budak! eh,eh,eh... mana ada... aku cuma nak siapkan sikit jer lagi homework tu...(sikit laa sangat...! hua...!!) kekedang tu sampai tido lewat malam..(ye ke...ke lewat sbb layan fb.. huhuhu)  WALAUPON rasa cam nak tercabut je jejari runcing aku nih...*eh! macam penah dengar la... hehehe....* terpaksa la redha ... kata nak berjaya kan... 
so.... dayah,farah,wanie,ruby,fizan dan yang lain2 jangan nangis2 wei... aku taw korang pon blom siap jugak lgi hahaha...! jangan stress yer, kita enjoy dah la, tp jangan terlebih enjoy plak kang lain jadinyer.... study smart okeyh my pren... see yuolz bukak skolah nnti.. peace..!!

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕